• Zarządzanie cenami

Format
111.91
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Drogą elektroniczną 0
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 978-83-01-20857-8

Atrkcyjne ceny, szybka realizacja

Zostaw telefon

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej – w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie „zarządzanie cenami” miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.

Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.

Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. "
Z przedmowy


Bezpłatny fragment:
EPUB
Autor Hermann Simon, Martin Fassnacht
Data wydania 2019-11-12
Język Pl
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Dziękujemy za zainteresowanie sklep w przebudowie.